20 Mayıs 2010 Perşembe

NARS Sertao Blush

Uzuuuuuun zamandır bu allık ve swatchları, yorumları, bütün bloglarda dolandı durdu ama bir kez de benden duyun istedim :p


Almadan önce tereddütlerim vardı.. Bronz göz makyajını çoook severim fakat allık olarak bu tonları edinmeyi bırakın, denememiştim bile.. Patlayan volkanlar, uçuşan küller, geciken uçaklar vs. derken nihayet bir gün elime geçti cicilerim ( öpüyorum bu cici kardeşleri bi kere daha)

Tabi ben hemen denemeye koyuldum :) Amannnnn! dedim.. Bu nedir böyle?!!! Ben bu zamana kadar yaşamamışım :p Abarttım canım o kadar da değil de çoook beğendim yani.. Bayaaa bayaaa beyaz olduğum için renkli nemlendiricinin üzerine sürdüm.. Bence arika bir görüntü yakaladım ve böylece "Çamur gibi olmuyor" söylentisini kanıtladım :p





Swatch fotoğrafları, geçen hafta, Uzun Abiş'in düğününden.. (kuzenler arasında iki aynı isimli olunca birine "Uzun" dendi 83577 metrelik boyu sebebiyle ve öyle kaldı :) ) Üşenmediğim bi vakit düğünü de anlatıcam, çok maceralı oldu çünkü hehehe



Yanak çevresini komple buğulandırdıgım için bembeyaz ciltte sarı allık gibi komik durmuş ama o kadar da casper beyazı değilim:))

Hani demiştim ya çok beğendim diye.. İşte o beğeni, allığı Cicikkuzenim'de deneyene kadar sürdü.. Kendisi bayaa esmer, Uzun'un düğününe giderken, ona zor bela (makyajla işi yoktur da:) ) bronz makyaj yaptım ve aldığım sonuçtan gözlerimi alamadım :



Flaştan dolayı çok parlamış, böyle sim topu gibi gezmiyordu tabi :) Ayrıntılı makyaj fotolarını da düğün postumda yayınlarım..

Hah, ne diyordum.. Sertao.. Kalıcılığı mükemmel.. Renk vermesi olağanüstü.. Klasik Nars allık kalitesi diyorum, başka söze gerek var mı?

Ama benim anlayamadığım bir durum oluştu.. Allık fırçamı sertçe sürtmediğim halde, toz toz oluyor bu Sertao'nun üst yüzeyi.. Aynı fırça ile orgasm'ı uyguladıgımda bu olay olmuyor.. Şimdi denedim, Dolce Vita'da da az miktarda tozlaşma oldu.. Nedenini bilen varsa açıklayabilir mi?

Sevgiler..

5 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

bende de var canım çok güzel bi allık gerçekten güle güle kullan iyiki aldın...son resımde ışıl ışıl çıkmışsın bana göre normal bi görüntü ben ışıltıyı çok sevıyorum biliyorsun özellikle yanaklarda... ;)

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

gule gule kullan cnm ikinize de cok yakısmıs :) bende de tozlasma oldu, allıgın yapısından kaynaklanıor tabi orgasm daha sert yapıda bu tüy gibi :)
Pelin

cicibebe dedi ki...

princess'cim sağol cnm evet bence de iyi ki almışım :)

pelin'cim teşekkürler :) evet sanırım öyle.. kaynaştık hemencik birbirimize allıkla :)) tekrar çok teşekkürler :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

tam yaz tonları çok beğendim canım

cicibebe dedi ki...

evet canım yazın favori allıgım bu olacak sanırım :)