7 Mayıs 2010 Cuma

Kültürel Faaliyetler 2 : Bahar Şenlikleri

Kampüse çıkma nedeni : Bahar şenliği etkinlikleri..

Atiye hanım kızımız gelecekmiş dediler.. Görelim bakalım dedik iki kalça sallamasından başka hüneri var mıymış.. Abartmıyorum, 3. şarkıda terkettik konser alanını.. Ufacık tefecik ama içi dolu turşucuk falan değil, gayet boş.. İki gerdan kırıp yelek çıkarmakla olmuyo işte şarkıcılık.. peeehh.. neyse..



Konser alanından ayrıldıktan sonra bir süre Yöresel etkinlikleri izledik.. Sonra da Geldik, oto(bilenleri için saü kütüphanenin önündeki)parktaydı arabalar.. Açtık müziğimizi kendi kendimize eglendik kendi çapımızda :)) Atiye'den iyi oldu valla :)


Bu da zorla, ağlamayla, zırlamayla, önünde durup "bunu istiyoruuuuuum!" diye zıplamayla Zoraki Kankama (!) aldırdığım cici tacım.. Biliyorsunuz bu sene fiyonklar oldukça moda :) Eksik kalmayayım dedim ve açıkçası renk tonuna bittim :)

Güle güle kullanıcam evet hehehe :)

İşte bööööyle bi akşamdı.. Boncuk da İzmir'e gitti.. Umarım "havacı" olur gelir :)

Not: zoraki kankam dediğim şahsiyet : "kanka" diyorum, "kankaaaaaaaa" diyorum, bagırıyorum, adam hiiiiç oralı olmuyor :) sürekli, "benim kankam olmak öyle kolay değildir" diyor :)) inadına daha çok "kankaaa" diyorum :)) Ama Allah razı olsun zor zamanlarımda beni unutan "kanka"larıma karşılık, Allah'ın karşıma çıkardığı dünya iyisi insanlar Boncuk da Zoraki Kankam da.. Allah onların da karşısına hep iyi niyetli insanlar çıkarsın.. Amin..

Sevgiler..

2 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

bahar şenliklerii:)) bayılıorum ben yaa cıvıl cıvıl oluo okuul:) bnde perşembe günüsü volkan konağa gtcem bizimkinede o geliomuş:)

tacını görünce şoka girdiiiim:) olamaaz olmamalı dedim durdum:) nedenini sorma şuan için diemem anneler gününden sora anca gerçi annadın sanırım:P

cemre dedi ki...

off off okulun en çok özlediğim kısmı şenliklerdi şimdi ne güzeldir oralarr