21 Mayıs 2010 Cuma

İpanema Gisele Bundchen


Geçen hafta almıştım bu ciciyi markafoni'den.. Dün nihayet elime ulaştı.. Amanııııııın görmeyin halimi! Pek bi sevdik birbirimizi, hemen ısınıverdik :) Ayaklarım üşüse, parmaklı çorap giyiyorum yine de çıkarmıyorum ayağımdan terliklerimi :))) O kadar bi bağlılık yani :)))

O kadar rahat, o kadar yumuşak ki, kesinlikle böyle bir rahatlık beklemiyordum.. Sanki bir jel üzerinde yürüyormuşsunuz gibi bir his uyanıyor içinizde :) Aşınan süngerler gibi değil yani, dolgu gibi, silikon gibi bir yapısı var..

Beğendim, hatta şimdi hepsiburada'yı pabbuc.com'u falan araştırıyorum başka renk ve modellerde de alabilmek için :))

Tavsiye ediyorum, ve bu kadar reklamdan sonra yetkililerin sesimi duyarak bana hediye birkaç çift yollamasını talep ediyorum hahahaha

Sevgiler..

5 yorum:

MoR KeLeBeK dedi ki...

güle güle kullan hayatım çok ciicler. :)

Nah a Perfect Day dedi ki...

Çok güzell en sevgiğim renk pembee^^
Güle güle güzel günlerde giy canım(:(:

Kbr-Bhdr dedi ki...

güle güle kullan şekerriiiim:)

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

iyi günlerde giy cnmm

cicibebe dedi ki...

Mor kelebeğim teşekkür ederim cnm :*

nah a perfect day, teşekkürler cnm, benim de bu sene favori rengim oldu :)

Kübra'cım sağol tatlışım :*

Minecim teşekkür ederim :*