25 Mayıs 2010 Salı

Doğumgünü Makyajı

Şimdilik sadece makyaj fotoğraflarını koyuyorum ama devamı gelecek.. Sadece milyon tane fotografı düzenlemek biraz zaman alacak :)

Ben hep söylüyorum ki, blogda agır (bence) göz makyajlarımı paylaşsam da günlük hayatta son derece sade makyajlar yapıyorum.. Evet doğumgünü kızı olarak başkalık yapmalı, o makyajlardan birini uygulamalıydım belki ama hava sıcak, ben stresli, zaman kıt (anlatıcaaam:) ) olunca hiç içimden gelmedi ve normalin biraz üstü (bana göre) bir makyajla geçirdim geceyi..





Eyeliner sürsem daha güzel olacaktı evet biliyorum ama dedim ya koşturma diye, "lanet gözkapağımdan iner o boyalar gözaltlarıma biliyorum huylarını!" dedim ve sürmedim bilerek ve isteyerek..

Kullandığım malzemeler:

Göz: Stila Bronze Trio göz farı (fırçaya fix+ sıkarak uyguladım), Lancome Hypnose Drama Rimel, Flormar Ultra Black göz kalemi (görünmüyor ama içine sürdüm :) )
Cilt: LM oil free Renkli nemlendirici, Mac Studio fix Pudra
Yanak: Nars Sertao ama fırca ile daha önce Mac LoveJoy sürülmüştü :) karışım oldu yani
Dudak: She Girl in Love rengi (L24 oluyor no olarak) ve Clinique Butter Shine 406 no (maalesef üretimden kalktı bu seriii böhüüü :'( ) karışımı, üzerine de Flormar şeffaf sayılacak kadar bronz renkli bir gloss.. Numarasını okuyamıyorum..

ve üstüne de komple yine fix+ :))

Bu da Yaso'nun makyajı:



Bu kalemsiz hali ama, sonra dudak kenarlarına fuşya kalem çektim, fotolamamışım :) Çektim diyorum çünkü makyaja bu kadar uzak bir süslü daha görmedim ben! Ben olmasam ne olacaktı hali merak ediyorum :P

19 yorum:

Kücük Dokunuslarim dedi ki...

Cok güzel duruyor canim yakismista sana..

M¥PriNcessS dedi ki...

süper olmuşşş canım benim ellerıne sağlık...

ChunLi Beauty dedi ki...

canım ne güzel duru bir cildin var :) bence liner olmadanda cok güzel olmuş zaten liner agır bir hava verirdi.. bu sekilde hem cıtı pıtı hemde naturel olmuş :)

esroshumsu dedi ki...

pembişler çoook yakısmıs :))

Nice hayırlı güzel yaslara hep böyle ışıl ışıl sağlıkla inş :)

Sevgiler

MoR KeLeBeK dedi ki...

Nice güzel yaşlara canım.:)

Makyajlarınız güzel olmuş. Duru bir cildiniz var ne güzel. :))

cicibebe dedi ki...

küçük dokunuşlarım :) teşekkür ederim :*

princessim teşekkür ederim canım :*

Chunli'cim teşekkürler.. bi yerden başlamak lazım dimi çıtır görünme çabalarına, yaşlanıyorum :P

Esroshumsu, teşekkürler :) inşallah cnm, hep birlikte :*

mor kelebeğim teşekkürler canım.. aslında benim perçem altında kalan sivilcelerim var ama kamufle ediyorum işte saçla hehehe :)

Hedonist Queen dedi ki...

Mutlu yıllar canımm :)
cildin çok sağlıklı görünüyor makyajlarınız da çok hoş :)

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

mutlu yıllar:)

cicibebe dedi ki...

HQ'cim çok teşekkür ederim :*

Özleme Dair sanırım adaşız :) teşekkür ederim :))

bir güzel çift dedi ki...

bence ziyadesiyle güzel görünüyorsunuz ikinizde...kocaman maşallah...

celebi74 dedi ki...

şekerim; doğumgünün kutlu olsun.. nice sağlıklı ve huzurlu sevgi dolu yıllar geçirmeni dilerim..

blogunuda çok beğendim; eline sağlık.. sevgiler...

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim celebi74 :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

cnm çok cici olmuşsuuuun yiriim yiriiim:)

cicibebe dedi ki...

heheh teşekkür ederim cnm yi ama bitirme :))

Jony dedi ki...

Beautiful look love the pink lipstick!

Kbr-Bhdr dedi ki...

yirim de bitiririm de:)

Dilek.K dedi ki...

Sağdaki kendini tanıtma yazını okurken aman Allah'ım ben dedim sonra 25 mayıs doğumlu olduğunu görünce bir kez daha şaşırdım bende 25 mayıs 1987 doğumluyum :)

cicibebe dedi ki...

dilekçim insanlar çift yaratılır derler ya belki de benim eş ruhum sensin :p ama ben 23 mayıs dogumluyum tatlım 25 değil :) postu gec yazmışım 2 gün :/

Dilek.K dedi ki...

bende yanlış yazmışım :D 24 mayıs doğumluyum :D senden 1 gün küçüğüm :D yine de yazdıkların her şey sanki beni anlatıyo :D