31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ben Yaptımmm! : Küpe & Bileklik Takım

Ne kadar az DIY proje paylaştığımı farkettim.. Halbuki genelde boş durmam, üretirim bişiler sürekli :)


Bu cici şeylerin boncuklarını taaa ne zaman paylaşmıştım sizinle.. Yapmak şimdiye kısmetmiş :) Cuma günü nihayet aldım boncuklarımı önüme, ne yapabilirim diye düşünmeden giriştim ve bunlar çıktı ortaya.. Zaten bileklik ve küpe niyetiyle almıştım, diğer güzel fikirleri başka boncuklara sakladım ve bunlarla yine küpe ve bileklik yaptım..



Ben beğendim ve haftasonu yine bir kuzen düğününde kullandım bile :)


Sevgiler :)

7 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

çok beğendim bebem ellerine sağlık

MoR KeLeBeK dedi ki...

aynı senin gibi çok cici olmuşlar canım eline sağlık.
Güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

kankammm bende istiyorum mor pembe fark etmez:) senin tüyüne kurban:)

cicibebe dedi ki...

o zaman sana kırmızı çok yakışacak :p

Kbr-Bhdr dedi ki...

çok güzel olmuş tatlım ellerine sağlııık:)

*tedavin bitsin bi helee tüyler çok önemli deiiiil.

cicibebe dedi ki...

Stil Direktörü'cüm :) teşekkür ederim :) ustalardan bunu duymak güzel hehehe

mor kelebek'cim teşekkür ederim :) o senin ciciliğin :))

kubra'cım sağol tatlm :* bi dvm etsem biticek de, ihmal çok :))

ÇıTıRTı dedi ki...

birden içimde takı yapma isteği doğdu :) inş. bu boncuklar kadar güzelini bulabilirim