11 Mayıs 2010 Salı

Basit Avize Süsleme

Odamda uzun zamandır çıplak ampul vardı.. Normalde uyuma ve düzene dikkat ederim ama kafamı kaldırmıyorum ki yukarı hiç, dikkatimden kaçıyordu sürekli :)

Babam sağolsun, geçenlerde Tekzen'de gezerken "ben rahatsız oluyorum artık kızım al şurdan bi tane avize odana" dedi de öyle yöneldim o tarafa.. Gittim, şöööyle bi göz gezdirdim ve içlerinde en sade en renksiz olanı seçtim geldim tekrar yanlarına.. Garipsediler tabi niye cici bici seçmedim diye, hatta "bu nedir?" diye sorularını da eklediler garipseyen bakışlarına :)

"Bu" dedikleri :



Bu idi..

Sonra.. Okuldan dönüşte tuhafiyeden aldığım hazır kurdeladan yapılmış çiçekleri ve silikon tabancamı hazırlayarak, aldım "bu"nu elime..

Serpme yapıştırdım çiçekleri üzerine silikonla..

Bakın bakalım nasıl olmuş? :)






Odamda, mobilyalarım krem&açık kahve ; aksesuarlarım pembe ve tonları.. O yüzden çiçeklerimi açık pembeli kremli ve bu ara takık durumda olduğum koyu pembe seçtim :)

Çiçekler minik olduğu için ışığımı da engellemedi (ben takıntılıyım da, gündüz gibi olmalı odam :) )

Bu da sanırım blogdaki ilk DIY paylaşımım oldu :)

Haydi hayırlısı hehehe

4 yorum:

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

Ay bayıldımm canınm çok zarif ve şık olmuş.Ellerine sağlık..

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

ne güzel bir fikir ama :)

cicibebe dedi ki...

MMGDünyası teşekkürler tatlım,
Made By Mine'cim diiimi? ama :) bundan snra sık kullanırım bu fikri :p

Kbr-Bhdr dedi ki...

ellerine sağlıık bebeaaam:)