17 Nisan 2010 Cumartesi

Yeşil-Siyah Göz Makyajım.. Sakaryalı mıyım Neyim :p


Yeşil Siyah bilindiği üzere Sakaryaspor'un forma rengidir :) Tatanga :p (Sakaryaspor taraftarlarının kendilerine verdikleri ad) (Fakat yıllar sonra asıl amaçlarından sapıp bence "maganda" anlamına bürünmüştür bu kelime!!!) değilim ama bu renklerde makyajın, siyah elbise ve yeşilli takılar ile hoş bir uyum sağladığını düşünüyorum..

Kullandığım malzemeler : Clinique Black velvet tekli far, Stila Duo seafoam far tableti, maybelline lash espantion rimel, Flormar Ultra Black göz kalemi ve Golden Rose likit eyeliner..

Eyeliner'ın yeşilli gibi görünme nedeni, bi kat sürüp üzerine farı dagıtıp, üstüne Flormar Ultra Black göz kalemi çekmemdir :)

Bu arada ben böyle cafcaflı göz makyajları koyuyorum buraya ama sadece gece gezmelerinde ağır göz makyajını seviyorum.. Yoksa normalde günlük göz makyajım bakın aaayyynen böyle :)
Hatta fazlası yok, eksiği var : liner falan da çekmiyorum çünkü :))



Sizce nasıl olmuş peki?

1 yorum:

xesrax dedi ki...

çok güsel olmuş cnm. ellerine sağlıkk