4 Nisan 2010 Pazar

Oriflame'den Rujlarrrr!

Ruj, çoook para dökme gereği hissetmediğim bir alandır.. Oriflame, Avon, Flormar gibi markaların uygun fiyatlı rujlarından faydalanırım genelde..

Bu yazımda da size Oriflame Power Shine serisi ve diğer bikaç rujunu tanıtmaya çalışmak istiyorum..

- Oriflame Beauty Power Shine Shimmering Pink :


Pembeyi kendine yakıştıramayan bana bile kendini sevdirmeyi başarmış, çok doğal bir renk.. Bu serinin tüm rujları gibi sürümü yumuşak ve kalıcılığı normal..



- Oriflame Beauty Power Shine Red Ovation :


Kırmızı- nar çiçeği arası bir renk.. Yine çok doğal ve ışıl ışıl.. Sürümü yumuşak ve kalıcılığı normal..



- Oriflame Beauty Power Shine Hot Peach :


Bu rengi alırken epey düşündüm ya çok turuncu çıkarsa, ya komik bi renkse püff falan diye.. Elime gelip de kapağı açınca yine tereddütlüydüm, bariz turuncu çünkü.. Sürdüğüm zaman anladım ki, turuncumsu ruj arayanlar için en doğru seçim bu imiş.. Aşırı doğal bir renk.. Ben bugün Flormar 91 no allık (en kısa zamanda tanıtacağım) ile kullandım ve çok memnun kaldım.. Tavsiye ediyorum..




- Oriflame Visions Disco Fever Lilac Lounge :


Limited Edition baskısı ile piyasaya sürülen bu ruja ben birkaç katalogda rastladım sanırım... Disko topu gibi ambalajı için aldım diyebilirim ama günlük, hafif renklendirme için oldukça ideal bir ruj.. Power Shine'lar kadar yumuşak ve rahat sürümlü değil ne yazık ki..




Not : Gönül isterdi ki dolgun dudaklarda, düzgün sürülmüş şekilde swatchlara bakın ama ne yazık ki "Benim adım Hıdır, elimden gelen budur"

ehe ehe ehe :))

Sevgiler...

2 yorum:

makyajguncem dedi ki...

aynı rujlardan bende de war canım hatta blogumda tanıttım çok başarılı rujlar,ben çok severek kullanıyorum...

cicibebe dedi ki...

makyajguncem evet gercekten başarılı rujlar ama yumuşak yapılarından dolayı ben çok çabuk kırıyorum :/