12 Nisan 2010 Pazartesi

Max Factor Flawless Perfection Blush !225!


İlk allığım :) Gençtik o zamanlar, cahildik, Mac nedir, Nars nedir, ne işe yarar bilmezdik :p Bi yerden başlamak lazım dedi ablalar ve soluğu o zaman iyi kozmetik ürünlerini satan tek yer olan Adapazarı YKM'den çok da fazla düşünmeden bunu aldım..

Ayol olur mu hiç öyle şey? Düşünmeden allık alınır mı? O zaman işte aynen "e bu pembe, bu da pembe, ee bu da pembeee :s ?!?" modunda idim :)) Kaptım birini öylesine :) Ama neyse ki yakıştı bana vesselam :p Ha bundan bir hafta sonra da makyaja yeni başlayan öğrenci bütçemle, o zamanlar bana göre oldukça fahiş bir fiyata (ki şimdi bile 65 tl civarı Türkiye fiyatı ile muadillerine göre fahiş) Clinique'in pembiş bi allığını almıştım (Blushing Blush Powder Blush - Pink Love) ama garip bir olay ile benden ayrılmak zorunda kaldı..

Hemen anlatayım da içimde kalmasın : O zamanlar benimle kalan bir sınıf arkadaşım (kendisi allıksız çıkmam abi modundaydı) allığının bittiğini ama alacak durumda olmasa da alması gerektiğini söyleyince sazan gibi atlayıp "ben pembeyi çok fazla kullanmıyorum, istersen sen bunu al, kendine alıncaya kadar kullan, sonra geri verirsin kendine alınca" dedim.. Sevindi tabi, aldı.. Ama temelli verdim zannetmiş zaar :/ Koooskocaman allık gitti de gık çıkaramadım o vakitler :( Hayır desene kızım ödünç vermiştim ben onu diye!! Ama içime oturmadı da değil, eğer zahmet edip de blogumu okuyorsa kendileri -kendisi oldukça vefasız çıkmıştır da- kusura bakmasın.. Allıkta değilim ama, söyledim rahatladım, ohhh :D

Neyseee..

Yukarıda anlattığım olay bikaç yüz senelik evet ama daha sonradan benim bunu kullandıgımı bilen birisi tarafından hediye gelmişti aynısı.. Bayat değil yani elimdeki 5 senelik falan değil :D

Max Factor Flawless Perfection serisi Mulberry isimli bu ürün aslında artık çok sık kullandığım bir ürün değil..


Rengi koyu şeftali gibi.. Belli belirsiz, kendi renginde ışıltılı.. Kalıcılığı normal.. Toz toz olup uçuşma açısından fiyatına yakışmayacak kadar kötü.. Bitince alır mıyım? Almam.. Hediye gelirse de böyle çekmece kenarı bekler :p

Sevgiler..

Hiç yorum yok: