1 Nisan 2010 Perşembe

Hediye Keyfi :)

Birkaç gün önce Cake Life blogunun sahibesi sevgili Behiye'den bir mail aldım.. Blogunun 100. izleyicisi olmuşum :) Bu nedenle içinden bana hediye göndermek gelmiş sağolsun.. Olurdu olmazdı derken ben zaten hediye almaya bayılan biri olarak kabul ettim hehe :) Bir de heyecan bastı tabi ne olduğunu bilmiyorum, tahmin de edemiyorum.. Neyse efendim cumartesi günü ben sınavdan geldim baktım kapıda kargo notu.. Hediyem gelmiiiiş :) Aradım hemen durun gitmeyin ben eve geldim hemen geri getirin böhüüü demek için ama geç kaldım sanırım açan olmadı :(

Salı günü nihayet bir aralık bulup kargoya giderek paketime kavuştummm!



Paketi görünce merakım daha da arttı.. Ne yalan söyleyeyim ben, ufak bir hediye diye anlaştıgımız için, incik boncuk türü bi hediye bekliyordum :) Bu bildiğin kocaman paket idi.. Cicikkuzenim, Yaso'm ve ben meraklı bakışlarla, özenle paketlenmiş kagıdı açarak cicilerime ulaştık..



Çoooooooook cici bir kapaklı kupa, içi bademli draje doluuuuuuuuuu!!!! Veeee yumuşak içimli Guatemala kahvesi :) Laf değil ama gerçekten bayıldım ben bu hediyeye! Yani tamam süse püse de düşkün sayılırım ama içinden bi kolye çıksa bu kadar sevinmezdim belki :p Çok faydalı ve düşünceli bir hediye oldu benim için..

Burdan çoooooooook teşekkür ediyorum arkadaşıma..

Drajeleri gide gele yiye yiye o gün bitirdik zaten, nefistiler :)



İşte bu adresten de Sevgili Behiye arkadaşımın nefisssssss tarif ve el emeği mamalarına ulaşabilirsiniz.. Bakmazsanız çok şey kaçırırsınız ;)

Sevgiler..

5 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kbr-Bhdr dedi ki...

heh şimdi olduu:) hedielerine bayıldm en çoktaa o kupanın içindeki şekereleree!!

cicibebe dedi ki...

hehe evet cnm valla nefistiler :))

Cake Life Behiye dedi ki...

kahve keyfine ortak olduğuma sevindim:)karşılıklı da içmek dileğiyle..

o kadar da sıkı paket yaptım,yine de drajeler biraz kırılmış,,kusura bakma fıstığım:)

cicibebe dedi ki...

hiiiiiiç önemli değil canım benim, ben kırıntıları da kıtır kıtır yedim ehehe :)
her yudumda aklıma geleceksin ve umarım bu keyfi bir gün birlikte de yaşarız :) öpüyorum!