11 Nisan 2010 Pazar

Fuşya Furyası Fena Sardı!




Bi gün nerdeydik hatırlamıyorum, heh hatırladım, oturuyoruz Yaso'yla yine Last Point'te (ne ilginç dimi?!), Gizo (Yaso'nun ev arkadaşı) geldi yanımıza.. Dudakları böööyle değişik cart bi pembe.. Hatun da sarı kıvırcık, yakışmış hani pembiş pembiş.. Ama "yok" dedim "ben cesaret edemem bunu sürmeye".. Gel zaman git zaman aklıma girdi bu fuşya benim.. aldım ruju...

Daha önce de söylemiştim ruja -aşık olmadıkça- çok para vermeyen birisiyim.. Golden rose aldım ben deneme amaçlı..


Sonra dayanamadım parlatıcısını da aldım.. (ama fotografını çekmeyi unuttugumu postu yazarken farkettim) Lip liner kullanmak pek adetim değildir ama dedim şimdi bu koyu, riskli bi renk, etrafa yayılırsa komik olur.. Bi de onu aldım.. İyi ki de almışım.. İnsanlar bıktı artık her gün her gün pembeli fuşyalı makyajlarımdan :D Abarttım bi de gözüme falan da fuşya kalem çektim..

Buyrun bikaç swatch :

Sadece Golden Rose 56 no ruj : Sürümü kolay, kalıcılığı mükemmel! Öyle ki öğleden sonra sürüp çıkıyorum, konuşuyorum ediyorum, dudaklarımı yalıyorum, kahve içiyorum, yemek yiyorum, akşam eve gelip duş alıyorum dudaklarımda hala tatlı bi pembelik kalmış oluyor! İnanılır gibi değil ama öyle!!


Sadece Golden Rose Multicolor Diamonds Gloss 9 no : Bu seriyi içindeki ışıltıları nedeniyle ben Mac Dazzleglass'lara benzettim.. Öeh demeyin bence cidden benziyor.. Yapış yapış mıııı?.. ımm.. yoo öyle rahatsız edici bi yapışması yok.. Başka renklerini de edinmeyi düşünüyorum ;)


Ruj + Gloss : Mükemmel uyum! Bu arada benim sürekli "yok" diye yakındıgım dudaklarım fuşyaları görünce büyüdü mü ne :p


Flormar Waterproof Lipliner 220 no ile göz makyajı : Çok düşündüm yapsam mı yapmasam mı diye ama baktım waterproofla alakası yok, e yeri gelince uyduruk far da sürüyorum, dedim ölmem heralde, sürdüm :p

5 yorum:

Hülya dedi ki...

oy bebişkom gözlerin öyle güzel kii.... maşallah sana...

cicibebe dedi ki...

ehehe teşekkür ederim canım utandım bak :$ :)

Hülya dedi ki...

Allah vermiş ne utanıcan şeker :) sevin seviiin :)))

MoR KeLeBeK dedi ki...

Güle güle kullan cicibebem.
Bi pembe hastası olarak çok beğendim. :))

cicibebe dedi ki...

Hulya'cım tekrar teşekkür ederim :)

Mor kelebek'cim teşekkür ederim pembe profesorunden onay aldıysam sorun yok :P