12 Nisan 2010 Pazartesi

FlorMar Terracotta Blush-On !45!



Bu, benim ilk Flormar allığım.. Hatta Türk markaları da kullanılabilir! cümlesinin ağzımdan çıkma nedeni.. Tabi ilk zamanlar kullanılabilir desem de şimdi severek kullanıyorum bi çok ürünü..

Bu allığın mazisi de büyük :) Aldığım ilk gün kaybolup az aratmadı kendisini :) Sonra hiiiiç olmayacak bir yerden hiiiç olmayacak bir biçimde çıkınca "şeytan aldı götürdü satamadan getirdi" fikrinde karar kıldım.. Ama bi daha alırken sorarsa sevinirim.. Aratmasın beni!

Başlıkta da yazdığı gibi terracotta.. İçinde dore ışıltılar yoğunlukta, pembeli mürdümlü ööyle değişik, koyu bir renk.. Ama sürünce palyaçoya döndürmüyor insanı.. Yumuşak bir fırça ile kullanıldığı zaman toz toz olup delirtmiyor da.. Bitmez, kooocaman bi allık (9 gr) ama biterse alırım diyebileceğim, günlük kullanıma gayet uygun allıklardan..

(ten rengim açık buğday)

3 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

güle güle kullan bu terracotaları denemedim hic!! bakmakta fayda var :D

MoR KeLeBeK dedi ki...

bu allığın hastasıyım.
çok büyük büyük dedim bende ama nerdeyse dibini getirdim.:))

Forumda da bahsetmiştim. Bu rengi hiç biyerde bulamadım tam rengim fln diye.
Süper bi renk ya.

Tam bnm istediğim gibi.

Ayrıca çektiğin swachtan daha pembe duruyor kullanınca. :)
Ve tabiii fırça yapısına görede doğallık yakalıyorsun.

Amma heyecan yaptım ya. Çok seviyorum bunu ondan heralde :D

cicibebe dedi ki...

mor kelebeğim :))) valla heyecanını istiyorum aynen tam benim de rengim.. hem altın ışıltılı hem pembe.. swatch kahvemsi çıkmış evet ama şu an zaten eski fotolarımdan yanagımda duruşunu aramaktayım :))

Chunli'cim bende bi de 41 no'su var bu terracottaların, ben begeniyorum.. dene bence :)