17 Nisan 2010 Cumartesi

Bahar Geldi Hoş Geldi Gönlüme Neşe Geldi :)


Kampüse bahar geldi! Yok, aslında böyle boş alan, yani hiçbir şekilde bir bina görünmeyen boş alan çok yok aslında kampüste.. Bunu laboratuvarların olduğu yoldan aşağı doğru yürürken çekiverdim.. ufuk çizgisi :p gibi görünen yerin diğer tarafında bizim bölüm binası var mesela.. ondan sonra boş alan, sonra başka bina.. falan şeklinde ilerliyo.. Ama bu kare, bu alan, sanki baharın geldiğini gözüme sokmak için bir şekilde bomboş bırakılmış.. Ben aslında anlamıştım baharın geldiğini.. Zira alerjik astımım zirveleri zorlamakta ve her ortamda insanların öksürüğüme : "kız ölüyo" gözleri ile soğukta titreyen küçük köpek yavrusuna acıma bakışlarına maruz kalmaktayım..


Her yerde böööyle ağaççıkları görmek mümkün.. Tabi durum böyle olunca insanın içi kıpır kıpır oluyo, lallaaalalalaaaaa diye koşası atlayası falan geliyo..

Şimdi fotoğraflamadım ama bilen bilir, bizim Sakarya Üniversitesi kampüsünün ennnfes bir göl manzarası vardır.. Tam da bizim D-8'den, ayan beyan görünecek şekilde hem de.. Bi gün de sınıflardan görünen manzarayı çekerim de kıskandırırım zaten sıkıcı olan derslerde bi de pencereden beton yığını izleyenleri :p

Dün naptık.. Yaso sınava girecekti, girdi çıktı, ben de o sırada kuzen Erdem'le Magic Alanya pazarlığımı yaptım (hehehe) Bu kısmı neden anlatıyorum? Evet evet reklam olsun diye! Kuzen duy beni, indirimlerimi artır! muhahaha çıkarcı mıyım neyim :p Yok yok biliyorum tabiiki elinden geleni yaptıgını, canımsın :*

Neyseeeee, Esentepe'yi bi baştan bi başa tavaf ederekten eve ulaştık ve Aşegül'ün kırılmış kemiklerine (he yaa merdivenden yuvarlanmış önceki gün) aldırmadan aldık kahveleri elimize, doooğru balkona..


Ne ki bu? Huzur mu? Bence Evet.. Göl (ki obsesiflerin suya bakınca rahatladığı bir gerçekmiş) (hahaha bilemiyorum :p ) , yemyeşil kırlar bayırlar, renk renk çiçekler bezenmiş ağaççıklar... Tamam, mevkii olarak köy olduğu bir gerçek fakat mühim olan birlikte olmak değil mi :p Nasıl da bağlarım hehehe


Hoş bir sohbet içerisinde kahvelerimizi yudumlarken, nişastası az fakat leziz kurabiyeler kahvelerimize, yeşilli takımlar ise doğaya eşlik etti.. Ellerine sağlık Aşegül'cüm :*



Kurabiyemi yerken nasıl mutlu olduğumu da görün istedim! hehehe :*

Ay ne çok öpücük dağıttım bu postta :) Sevgi insanı oldum işte.. Bahar böyle bi şey..

Bol öpücüklü, yemyeşil baharlar, neşeli günler diliyorum...

Sevgiler..

3 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

:D evet bahar geldi ya!! bende ne$elendim birden bu havalar insan ruhunu nasilda etkiliyor!! bendede alerji var hap$irik vs yapiyo :) ama olsun bir an once yaz gelsin istiyorum!! bu arada resimde ne harika :D bayildim afiet $eker olsun!

Kbr-Bhdr dedi ki...

astıım uvv çok fena tatlım dikkat et kendine..

bahar geldi içimiiz kıpır kıpırr trilaylayloooom moduna girdiim ve hatta söliyerek geziorum been sende sölemelisiin mutlaka:)

bıyık çoook yaraşmış sölemeden geçemiceem:P

bol öpücüklüü olsun hep mutlu olsun postların inş:!

dipsorusu: nden uğramıosun ki artık banaaa:S?

cicibebe dedi ki...

Chunli'cim teşekkür ederim :)) valla ben de öksürüğümden şikayetçi değilim yeter ki yaz gelsin hep güneş olsun deniz olsun vs vs :))

Kübra'cım öncelikleee, ugramaz olur muyum, her gün ben bakınıyorum sevdiğim bloglara, takipteyim yani ama çok bi koşturmaca içerisindeyim, yorum bırakamadan çıkıyorum genelde :( bıyıklarımı begenmene sevindim, yeni imajım kıhkıhkıh :))