24 Mart 2010 Çarşamba

Stila Perfecting Stick Foundation



Strawberry geçen ay, ilk kez alışveriş yapan müşterilerine Stila'nın bu fondötenini hediye veriyordu.. 2 alışveriş yaptım ve kendime D ve kuzenime E olmak üzere iki rengini seçtim iki ayrı alışverişimde.. Kuzenim esmer olduğu için E ona tam oldu.. Bu, fotoğrafta görülen D, bana oldukça koyu bir renk ama yazın 3 ay güneş altında olduğumu düşünürsek, D oldukça faydalı olacak :)


Bileğimde flaşlı ortamdaki swatchu görülüyor..

Ben henüz kullanmadım ama bugün cicikkuzenime sürdük, çok beğendik..

Sevgiler..

3 yorum:

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

bana da resimdekinden koyu gorundu, kullanınca yorumlarını mrk ediorum, yaz olur mu...

MoR KeLeBeK dedi ki...

güle güle kullan cici bebem :))

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim kızlar..
tamam kullanır kullanmaz yorumlarımı yazıcam :)