25 Mart 2010 Perşembe

Nars Albatros & Orgasm İkilisi

Nars'ın sevilen iki allığı Orgasm ve Albatros'u almışlar, göz ve el dolduran bir kutuya koymuşlar, adına da bronzer demişler..

Böyle bronzer'a can kurbaaaan :)



Albatros aslında allık değil de bir aydınlatıcı.. Ama nefis.. Krem içinde gold ağırlıklı ışıltılar barındırıyor..

Orgasm ise klasikleşmiş, bir efsane haline gelmiş bir renk.. Şeftaliye çalan doğal bir pembe.. Ya da pembeye çalan doğal bir şeftali.. Nasıl tanımlarsanız tanımlayın, içindeki minicik gold ışıltıları sayesinde hem canlı, hem doğal duruyor sürünce..

Gün ışığında kolumdaki swatchları:



Gün ışığında yüzümde duruşları :




Yanağımda Orgasm, onun üst kısmında da Albatros var.. Yalnız daha önce koydugum fotolardan da anlaşıldığı üzere ben günlük makyajı belli belirsiz yapıyorum, allıkların hepsi birbirine benziyo dolayısı ile :p

Ben görevimi yaptım, elimden geldiğince tanıttım.. Beğeni size kalmış :)

Sevgiler..

7 yorum:

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

benimdeee varr:D.çok yakışmışş canımmm iyi günlerde sür sürüştür

Sochic dedi ki...

çok cici canım güle güle kullan:)benmki de gelsin de sürüp sürüştriim:)

cicibebe dedi ki...

hande'cim teşekkür ederim :)

Sochic'cim teşekkür ederim, gün say 6. günde geliyo benimkiler hep :p

güle güle kullanın ciciklerim :))

MoR KeLeBeK dedi ki...

güle gülekullan cnmmm :) Albatrosu bende çok merak ediyorum :)

BlogdakiSeninOlsun dedi ki...

bende de var hem de 4 tane :) londradan getirmistim ese dosta, ama cilekte satılmaya baslanınca elimde kaldırlar hehe artık 7 sulalem kullanır :))

simla dedi ki...

bende kendime bir aydınlatıcı almayı düşünüyodum.. buna da bakacağm:)

cicibebe dedi ki...

sağolun kızlar :)
mor kelebekcim ben magazasında deneyip begenmiştim, fırsat gelince önüme kaçırmadım.. değişik uygulamalarda ne kadar hoş durdugunu fotoladım ama vizeler nedeni ile düzenleyip yayınlayamıyorum :/

simla'cım öneriyorum ;)