17 Mart 2010 Çarşamba

My MakeUp Story'den Çaldım Kendim Yaptımmm :)




Bu kolyeyi My Makeup Story'nin blogunda görünce çok beğendiğimi ve bu aralar sürekli bi şeylerle ilgilenme ihtiyacı hissettiğim için yapmak istediğimi, fikri çaldığımı hemen belirtmiştim kendisine de :)

Aslında malzemeleri hemen o zaman almıştım.. Tembellikten tamamlayamıyordum bir türlü.. Geçen akşam Cicikkuzenim'le otururken dedim gel bakayım bana modellik yap.. Ana hatlarını (siyah kurdelelerin uzunluk ve birleştirmelerini) birlikte ayarladıktan sonra taktım boynuna ve üzerine, yine minik kurdelelerden yaptığım fiyonkları serpiştirdim..



Ben bunu, yaz aylarında düz renk (tercihen beyaz) atlet tişörtlerimle kullanmayı düşünüyorum.. Aklınıza daha güzel, başka bir kombin gelirse lütfen söyleyin..

Nasıl olmuş sizce??

Sevgiler..

3 yorum:

my makeup story dedi ki...

ayy canımmmm daha yeni gördüm bunu çççççoook şık olmuş ellerine sağlık. tek tavsiyem en altta haylazca yamuk duran gümüş renkli fiyongu sabitle bence:) söz dinlememiş hiç:)

çatı katı dedi ki...

süper olmuş ama bu :)

cicibebe dedi ki...

hehe teşekkürler kızlar :)

cnm o gümüşlü fiyonk zaten şimdilik öyle duruyo :) bi fiyonk eksik kaldı ben de bi nikah şekerinden çıkardım boş kalmasın diye şimdilik taktım :D