7 Mart 2010 Pazar

Koşun Kızlar Marketlerde İndirim Var!

8 Mart Kadınlar Günü nedeni ile Migros, Carrefour, Tansaş vb marketlerin rafları talan edilmeye başlanmış bile :)

Bu cici Maybelline allık arkadaşım tarafından fazla bekletilmenin eseri :D



Bu ara böyle koyu pembelere, gül kurularına taktım niyeyse.. Yakışıyo da vesselam :p Rengin adı : Maybelline Flush Plum, numarası 79.. İçinde altın ışıltıların bulunması daha bi güzel yapıyo tabi allığı benim gözümde.. Fiyatı da %50 indirimde 7.50 TL gibi bi rakama geliyor.. (Yalan olmasın 7-8 arası bişi idi.)


Bunlar da 2. Bim farım golden Rose Silky Touch gold rengi.. Denemedim hala, açgözlük sonucudur tamamen kendileri :/ ve Emily kalemler.. Mavi bana yakışmaz halbuki.. Ama olsun, bulunsun.. hehehe :)



İndirim yarın da devam ediyor bilginize efendim..

Sevgiler..

2 yorum:

cecilia dedi ki...

çıhh almicamm :( bisürü kozmetik ürünü doldu ev kullanamicam hepsini sonra çöpe..dayanırmıyım dersin, bu indirime karşı koyabilirmiyim, uff bilmiyorumm :( hem güzel hemde kötü bi haber benim için :)

cicibebe dedi ki...

hehehe aynen cnm yaa valla ben de almıcaktım ama sen tut kozmetik reyonunda 5 dk arkadaşının gelmesini bekle marketin içi sıcak diye :)) dayanamadım aldım napiim :/ ben ettim sen etme :p