24 Mart 2010 Çarşamba

İyi "Dilek" Paketi :)

Uzun sayılabilecek kadar süre önce Pembe Düşbahçesi'nin düzenlediği hediyeleşme etkinliğine katılmıştım..

Zaman geçti, son gün geldi.. Tamam ben de geciktirmiştim, koşturmada unutulmuştu pakedim kargoya verilmeyi ama benim hediyemden de ses seda yoktu hala :/ Üff püff diye sızlanırken başka bir şey sormak için ofisi aradım, ve çalışan arkadaşım bana ben daha bişi sormadan paketin geldi dedi.. Allah Allah! Ne pakedi ki?! diye uzuuuun süre düşündüm.. Hiiiç aklıma gelmedi İstanbul adresimi verebileceğim o etkinliğe :) Nasıl bir ruh hali içindeysem orayı vermişim ve boşuna bekliyormuşum Sakarya'ya gelmesini.. Kimse de haber vermedi ofisten pakedin var diye, ben boşuna beklermişim meğer :)

Neyyyseee, haftasonunu zor ettim gelse de İstanbul'a gitsem de hediyeme kavuşsam diyeee :)

Ofise adımı atar atmaz kızlar hemen paketi getirdi önüme, onlar da merak etmişler, yorumlar geliyo "kitap var kitaaap, hayır hayır şu var hayır bu var" diye hehehe.. Açtık hemen.. İçinden, Dilek Ablacığımın ( yanlış anlaşılmasın, yaşlı demek istemiyorum, yaş farkından dolayı, saygıdan bu hitabı sectim, umarım gücenmez kendisi ) cici bici, güzel dilek içeren notları eşliğinde bir dolu hediye çıktı :) Amanın beni görecektiniz birini bırakıp diğerini alıyorum elime :))

Önce paylaşayım efenim :



Güzel blogger arkadaşım blogumu (dolayısıyla beni) ne kadar iyi gözlemlemiş ki, hediyelerin hepsi ilgi alanlarıma uygundu..

Mavi, minik bir çanta -ki makyaj çantası olduğunu düşündüm, öyle algıladım ve benimsedim hehe- Annecim eskiyen majyaj çantamı atık pil çantası yaptığından beri (evet cidden makyaj çantamı heba etti :D ) makyaj malzemelerim banyoda ortalıkta, çantamda ise her yerde idi.. dolayısıyla ezilip bükülen mi ararsınız kabı deforme olan mı.. Geçen gün bu postumda anlattığım cicikkuzen hediyesi çantadan sonra bu çanta da ilaç gibi geldi ve çoook beğendim.. Birini çantama birini banyoma yerleştirdim, derleyip topladılar beni :)

Bir Çift Yürek.. Kitabı paketten çıkarırken, ne yalan söyleyeyim "nolur" dedim "okumadığım bişi olsun" :) Çıkarınca zıplamaya başladım, ilk defa bir kitabı okumadığıma üzülmek yerine sevindim.. (Vizelerim başlayacağı için kitaba henüz başlamadım ama.. Ders çalışıyorum :p ) Okumadığım ve heğp duyduğum, okumayı istediğim bir kitaptı, süper oldu :)




Taşlı yüzük.. Bu tarz yüzükler moda olalı beri ben de sık kullanır oldum.. Ama bu çok şık, parmaklarım biraz tombiktir,her yüzük yakışmaz ama kalbi temiz ablam vallahi öyle bir seçim yapmış ki bakın bakın ne güzel olmuşşşş :)))



Bilezik.. Bilezik hastalığımı blogda yazmamıştım sanırım henüz ama bir çekmece dolusu bileziği bulunan, hatta kıyafete uygun bileziksiz çıkmayan birisi olaraktan bunu da metal halka küpelerimle kombinleyeceğimi düşünerek çok beğendim, çekmecemdeki yerini aldı hemencik :)

Ve gül şeklinde hadis albümü.. Dilek Abla'cım kutlu doğum haftası dolayısıyla bende de bulunmasını istemiş.. Bu sabah okudum hepsini :)

Bu güzel etkinliği gerçekleştiren Pembe Düşbahçesi ve Ballı Cimcime Blogunun sahibi Dilek Abla arkadaşıma :) sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum.. Hepsini çok beğendim.. İyi dileklerine çok sevindim.. İyilikler senin ve ailenin hep yanında olsun :)

Sevgiler..

5 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

ben hiç şanslı deilimdirr çekiliş konusunda:)) bnde artık katılmamayı kendim hedie dağıtmaı seçtiim:))
en iisi stres yoook heycan yook:)))
beklerim siteme:))

cicibebe dedi ki...

ehehe normalde ben de şanssızımdır ama bu öyle değildi cnm.. katılan herkes bi başkasına hediye alıyor,kimse hediyesiz kalmadı yani.. çok heyecanlı ama kimden, ne gelecegini bilmeden bekliyosun sadece : )))

Kbr-Bhdr dedi ki...

aa o çok iiimş eer bi daha olursaa hber et noluuuurrr:)) hedieleşmeye bayılırıım been :)

cicibebe dedi ki...

:) şu an yine bi etkinlik var cnm pembedüşbahçesi blogunda..linki yazımda var..

Ballı Cimcime dedi ki...

Canım Benim, beğenmene çok sevindim hediyelerini, güle güle kullan hepsini inşallah, yüzüğünde nefis durmuş parmaklarında...

Yalnız bayağıdır ümidi kesmiştim yayınlanmayınca, tüh ne oldu kayıp mı oldu falan diye:))

Seni çok öpüyorum ve sevgilerimi yolluyorum Bitanem, başarılar..