12 Mart 2010 Cuma

Göz Makyajı Örnekleri

Siz istersiniz daha çok örnek isteriz diye de ben yapmaz mıyıııım? :)
Uzuuuun ve bol resimli bir post olacağa benzer.. Keyifliyim bugün, az önce halasının kuzusu Elçin Sudem'imiz burdaydı çünkü :) Bir sonraki postumda bahsedicem muhtemelen :)

Öncelikle belirteyim ki, bu göz makyajlarının hiçbiri dışarı çıkarken uyguladığım makyajlar değil.. Can sıkıntısından yapılan denemeler.. Uzun zamandır, elimdeki fotoğrafları derleyip böyle bir post hazırlama niyetindeydim, kısmet bugüneymiş..

Başlıyoruz dırırım :)

1) Yeşilli :




Makyajda kullandığım malzemeler :

- Stila Duo Yeşil far
- Dior far paletinde göz kaleminin ucunun gösterdiği yeşilimsi renk :)
- Emily no:117 göz kalemi
- Clinique High İmpact rimel



2) Doreli :





Makyajda kullandığım malzemeler :

- Benefit Valley of Stars kitindeki farlar
- She altın ve gümüş simli eyelinerlar
- Maybelline Lash Expantion rimel



3) Morlu :




Makyajda kullandığım malzemeler :

- Golden Rose Silky Touch yeşil far
- Clinique Cyristal Berry far
- Emily no: 117 ve no: 114 göz kalemleri
- Stila meşhur 3lü bronz farın en açık kısmı
- Lancome Hypnose Drama rimel



4) Mavili :




Makyajda kullandığım malzemeler :

- Mavi toz far (t-shoptan almıştım markasız)
- Golden Rose Silky Touch Gold far
- Stila meşhur bronzeun açık kısmı
- Oriflame Strech&Curl mavi rimel



4) Bronz :




Makyajda kullandğım malzemeler :

- Stila 3lü Bronz far
- Dior 5li far paletindeki sol üst&sağ alt köşeler
- Stila wheat far
- Maybelline Lash Expantion rimel
- Golden Rose Eyeliner


Far uygulama tekniğimi daha önce şu postumda anlatmıştım.. Bu uygulamalarda da yine aynı teknikle yaptım makyajımı.. Tek bir fark ile : Farların tamamına yakınını ıslak uyguladım!!!

Becerebilmiş miyim? :))

6 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

way way way hangini birini diyimki hepsi birbirinden $ahane!! bayıldım!!
Gözlerin ve kirpiklerinde cok cok güzel nazar degmesin :)

cicibebe dedi ki...

çok teşekkür ederim cnm :) senin gibi bir güzelden bunları duyunca şımardım ehi ehi :)

çatı katı dedi ki...

offff son üç makyaja bayıldım :))

cicibebe dedi ki...

hehe teşekkürler cnm :)

Hande dedi ki...

masallah sekerim sende ne gizli cevherler varmis. cok begendim :)

cicibebe dedi ki...

hehehe teşekkürler cicim senin eline su dökemeyiz ama işte öğreniyorum yavaş yavaş (öğrenci smiley) :D