5 Mart 2010 Cuma

Golden Köpiş Alamadıysam da Golden Rose Makkaşlar Aldım!

Gayet masum,çikolata almaya girmiştim halbuki.. Arkamda daaat daaat kornaya basan kamyonumsu mekanik canavara aldırmadan, kilidi inadına 3-5 kere cvüyt cvüyt yaptırdıktan sonra, salına salına girdim hem de.. Gönlümce aldım tatlı aburcuburlarımı..

Tam çıkıcam,gözüm yan taraftaki her hafta değişen ürünlerin bulunduğu sepete değince,o yana seğirttim.. Hmm.. Golden Rose markasının birkaç ürünü.. Hem de her birinin tanesi 2.95 TL.. Son zamanlarda almamaya gayret ediyordum fakat toplam 6TL'ciğin ne zararı olabilir ki?! Yeşil bir far ve siyah bir eyelinerı da ekleyip mamalarıma yine aynı umursamaz salınışla bindim geldim..




Daha sonra telefonda uzun zaman sonra arayan kanka cinsi arkadaşa, sanki çok anlarmış gibi anlatırken olayı, "bak sen sadece Golden istiyodun, şans işte Rose'un da oldu ahahaha" iğrençliğinde, espri demeye dilim varmayan bir cümle ile de burun buruna geldim.. O da ayrı bir mevzu..

Gelelim makkaşlarımaaaa { Elimizde büyüyen komşu kız bebe odama her girdiğinde öyle saldırıyor çekmecelerime "makkaşş makkaaaşşş" diye :) }

Farın yapısı ehh.. Rengi ise çok hoş bence.. Son zamanlarda nedense yeşile merak sardım..

Eyeliner ise fırçalı.. Ben daha önce bırakın denemeyi, elime bile almamıştım fırçalı eyeliner.. Becerebileceğime hiç kanaat getirmezken, kalınlığını ayarlayamamış da olsam sanırım ilk deneme için çok da fena değil he arkadaşlar? :)



Far : Golden Rose Silky Touch Yeşil
Eye liner : Golden Rose Siyah
Rimel : Clinique High İmpact

2 yorum:

cecilia dedi ki...

ayy tatlımm bende bugün bimden aldım aynı renk farı gerçekten harika ürünlermiş o kadar ucuz bayıldım birde kırmızı ruj aldım resimlerim şimdii pişman oldum ama iki tane aldım diye gerçi kalmamıştı doru dürüst hep açılıp saçılmıştı etrafa :(

cicibebe dedi ki...

valla benim de istanbuldan falan arkadaşlarım sipariş verdi yarın da onlara bakıcam.. sakarya'da herkes bi haber oluyo bu tarz kampanyalardan :) geçen maybelline rimel kampanyasından o kadar zaman gecti bak hala raflarda var o rimelden :)