12 Mart 2010 Cuma

Çilek'te yine Mac Bolluğu!!!

Arkadaşlar sipariş arasında hemen postu yazayım da bitmeden yine herkes nasiplensin istedim!

Strawberry Mac allık kaynıyor :) Bu sefer elimi çabuk tuttum, bikaç incelemeden sonra


MAC - Blush Powder - Style ve
NARS - # KremEyebrightener ( Primer + Concealer ) - # Custard

ürünlerini kaptığım gibi çıktım hemen siteden :p

Renk kararsızlığında kalırsanız Şaşkınbakkal Nars'ı da arabiliyorsunuz, müşterisi olduğunuz veya herhangi bir Mac mağazasını da..


sonradan gelen not :
strawberry sitesinden ilk defa alışveriş yapacak olanlar için kısaca bilgi verelim bakalım :)
herhangi bir üyelik vs işlemi yapmadan, sitede gezinirken gördügümüz cici ürünleri "sepete at" butonu ile sepetimize gönderiyoruz.. Aldıklarımızı kafi gördükten sonra, sağ üst köşedeki "alışveriş sepeti"mize giderek alt taraftaki ilgili yere mail adresimizi yazıp ilerliyoruz.. Sonraki sayfalarda ürün teyitleri ve hediye seçimini de yapıp, ödemeyi paypal veya kredi kartı bilgilerimizi girmek suretiyle yapıyoruz.. Sipariş numaramızı da aldıktan sonra işlem tamamlanmış oluyor :)

Sitede Türkçe dil seçeneği de olduğu için son derece kolay alışveriş yapmak.. Korkmayın, alın, verin ekonomiye can verin hehe :p

İyi alışverişler :)

10 yorum:

çatı katı dedi ki...

bi ara bu strawberry den nasıl alışveriş yapılır hakkında ayrıntılı bilgi istiyorum lütfen :)

cicibebe dedi ki...

hayhay efendim bilgiler eklendi bile :)

medya balkon dedi ki...

Doreli neffis olmuş. Bir de şu strawberry'ye farlar da eklenseydi! Çünkü ben allık, pudra gibi parçaları almıştım ama farlara elim gidememişti. Çileğe indirimle gelseler keşke...

cicibebe dedi ki...

keşke :) gloslar falan her şey gelse keşke hatta :)

zuzu günlüğü dedi ki...

canım yararıcı blogger ödülün bende

LittleDumBlonde dedi ki...

sitee error verioor :(

cicibebe dedi ki...

evet şimdi ben de baktım, hata verdi :( çilek gündüzleri öyle yapıyo,dün de ben aldıktan sonra giremedim bi daha diger renklere de bakıcaktım farlara falan.. gece 2'den sonra çok rahat girdim ama :) her şey duruyordu eksilmemişti :)

my makeup story dedi ki...

güle güle kullan canım geldiğinde paylaş olurmu yorumlarını.. beğenirsen bende almayı düşünüyorum..

cicibebe dedi ki...

tabiki cnm gelir gelmez blogumda olacaklar :)

cicibebe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.