17 Mart 2010 Çarşamba

Cicikkuzenim Bana Cici Almışşşşşş :)

Benim bi kuzenim var.. Adı Bahar ama o benim telefonumda falan hep Cicikkuzenim diye kayıtlı.. Sebebi : küçük kızkardeşinin, küçükken diğer ablasına sadece abla deyip, Bahar'a cicikabla demesi idi.. Ama zamanla bu lakap ona cuk oturdu.. O kadar cici, düşünceli ve becerikli ki ondan daha ciciki yok bence :) hehehe amma yağ çektim dimi :p

Neyse.. Cicikkuzenim bi süre misafirim olacak.. bugün okuldan geldiğim zaman bi baktım yatağımın üzerinde bu şık çanta var..



Bakmadım ama bu ne diye, heralde dedim bizim kız makyaja merak sardı beni göre göre, kendine almaya başladı bi yerden.. kıh kıh

Neyse, ben bilgisayardaydım, az sonra geldi yanıma havadan sudan konuştuk biraz sonra çantayı gösterdi.. "bak, güzel mi?" diye.. İçini açtım falan çok hoşuma gitti ve bunu da hemen belirttim tabi : "güle güle kullan çok güzeel" dememle, "benim ne işim olur be sen güle güle kullan" deyince sevincim 8956795687 kat arttı :)) Cicikkuzenim benim hehehe

Hemen doldurdum tabi içini.. Çok yardımcı olacak bu bana..



Şimdilik örnek olsun diye üstünkörü elime geleni attım fakat, kapagındaki bölmeler ve kendine bağlı ayna detayları gerçekten çok güzel.. Çok beğendim çooookkk :))

Teşekkürler Cicikkuzenim benimmmm :*

4 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzelmiş tatlım buna benzer bi makyaj çantası tasarlamıştım kafamda bölmeli filan, echikk yapacaktı bakalımm..:)

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim canım :) seninki de şimdiden hayırlı olsun :)

my makeup story dedi ki...

çok beğendim fıstık güle güle kullan.. :)

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim tatlım :)