11 Mart 2010 Perşembe

Çantalar Foraaaaa!

Çanta karıştırma mimi varmış bi de..
Neler görücez bakalım daha :p
Aman birisi odana bakalım demesin de, maazallah temizliğe girişmek zorunda kalmayayım :p

Neyse neyseeee, sevgili Çatı Katı'cım ve Cecilia'cım mimlemiş beniii :)

Haydin bakam buyrun çantamaaaaa :)



1. gözlük ve lens kutuları (aşırı derece miyobumdur)
2. antibakteriyel jel (aslında öyle takıntılı değilimdir ama EST hediye etmiş dedim attım çantama hehe)
3. hijyen cüzdanı (pamuk,yara bandı ve bilimum ihtiyaclar içeriyor)
4. leoparlı kalemlik :D (ayh naapiim ayol öğrenciyim ben kalemler çantama mı saçılsın :p )
5. fotoğraf makinemsiz asla! (gerçi çantamda olan karede görülen değil, o elimde:))
6. telefon ve kulaklıklar
7. diş fırçammmm!
8. fısfıs (alerjik astım ühüüüü :''( )
9. slip ve faturalar (her göze itina ile yayılmışlar bu azaltılmış halleri)
10. fonksiyonel hesap makinesi (ehe ehe mühendislikteyim de azcık)
11. cüzdan
12. parfüm (aslında ben She'yi çok kullanmam ama şişesi çantada taşımaya en müsait olanı bu)
13. el kremi (doğal gül kremi)
14. ıslak & kuru mendil
15. ayna (o bile hesap makineli ahahaha)
16. ciklet
17. anahtarlarım
18. she dore oje, clinique 406 ruj, clinique kapatıcı, clinique 3 step temizleme sample ve tokalar (bunlar değişmeden dururlar çünkü her makyaja ve duruma uyarlar.. kurtarıcılar yani :) )

Bunun dışında havaya bağlı olarak şal girebilir, şemsiye girebilir, yedek çorap vs vs vs bir sürü şey girebilir ama bugün çantamı boşalttığımda çıkan halley çöpü hariç ortadakiler bundan ibaret :)))

Şimdi ben bu mimiiiiiiiiii :

Chunli
my princess ve
MODA,MAKYAJ,GÜZELLİK adlı blog sahibelerine yolluyorum :)

Kolay gelsinnn :)

4 yorum:

cecilia dedi ki...

sende evini sırtında taşıyanlardansın bebeem maşallah maşallah :) herbişeyin pek cici :)

ChunLi Beauty dedi ki...

oh ma$allah yok yok :) aldım mimini bende bugün yayınladım :D sagol canım!!!

çatı katı dedi ki...

teşekkür ederim tatlım :) bayıldım ben bu mime karıştırdım herşeyini şimdi eheheh :))

cicibebe dedi ki...

ay sorma canım çok eğlenceli :) hızımı alamadım eve gelen kuzenimin çantasını da karıştırdım ben posttan sonra :D:D