6 Mart 2010 Cumartesi

Beyazlatıcı Tırnak Maskesi



Oriflame'in bu ürününü hangi akla hizmet aldığım hakkında hiçbir fikrim yok ama dün ilk kez uyguladım.. Ürün bildiğin tutkal! Kokusu, yapısı vs..

Tamam tırnaklarım Allah'ın her günü ojeli gezmekten biraz renk değişimine uğramıştı ama yani inanmam bu tür şeylere.. Boş anıma gelmiş demek ki :p

Uygulaması çok basit.. Aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü üzre, oje sürermiş gibi sürmek suretiyle uyguluyoruz.. 3-4 dakika kurumasını bekledikten sonra kabuklaşmış tabakayı soyuyoruz.. Bildiğiniz maske yöntemi yani..



Yok ama.. Beğenmedim ben.. Tavsiye etmiyorum ve hatta bir daha kullanır mıyım o bile şüpheli..

Sevgiler..

2 yorum:

cecilia dedi ki...

bende sürekli oje kullanıyorum cicibebecim böyle bi ürüne ihtiyaç duyuyorum ama işe yaramıyorsa almayalım :)

cicibebe dedi ki...

valla daha bi kere kullandım bi fark göremedim ama bikaç kere daha kullanayım bakayım sonuçları paylaşırım :)