8 Mart 2010 Pazartesi

Ben Yaptııııımmmm!!!!



Malum bu sıralar kafamı dağıtmak için türlü uğraşlar edinmeliyim :)

Slikon tabancası dahi aldım bu uğurda.. Tokadan tac, tacdan broş, kolyeden küpe yapabilme yetilerine eriştim :D

İşte bu kolye de onlardan biri.. Benim eserim ehe ehe :)

Kolyenin hazır yapılmışını alsam maddi açıdan çok daha uyguna gelecekti bu bi kesin :) Malzemesi kararmasın ya da solmasın istedim, onlar biraz daha pahalı imiş normal malzemeden.. Aman solmasın da yeter ki, sinir oluyorum sarı takılar solunca..

Aslında bi de yine sarı ama daha değişik bi zincire melek figürü taktım.. O, bundan biraz daha kısa.. Üst üste takmayı planlıyorum çünkü öyle daha hoş duruyor bence.. Söz taktığım bi gün fotoğraflayıp paylaşıcam sizinle de :)

8 yorum:

ESMANUR dedi ki...

çok güzel olmuş iyi günlerinde kullan canım

ChunLi Beauty dedi ki...

oyy:D şıkır şıkır tam benlik :) Harika olmuş ellerine sağlıkk!!
Bu arada bende sarı takıların kararmasından şikayetçiyim!!!

cicibebe dedi ki...

ESMANUR teşekkürler canım,

Chunlicim teşekkür ederim :) bakalım bu kararmayacak inşallah :@ üstü mat mat böyle kararmayacak gibime geliyo ama...

Sümeyye İnan dedi ki...

çok güzel olmuş canım ucunda ki kalbe ve anahtara bayıldım...güle güle kullan :)

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Dünya Kadınlar Gününüzü kutluyorum. Yarınların herkes için ve kadınlar için daha güzel olmasını diliyorum.

cicibebe dedi ki...

sümeyyecim teşekkür ederim :)
onuncu köyün adamı güzel dileklerin için teşekkür ederim :)

Shewolf dedi ki...

bayıldım bayıldımmm cadısın sen yaaaa :) ne güsel kız o öle

cicibebe dedi ki...

hehehe :) senin dudakların varsa benim de el becerim var hııııhhh :p