5 Mart 2010 Cuma

Anne Ben Düzenli Oldum vol2

Blogun ilk zamanlarında yayınladığım bir postta aldığım basit organizerları paylaştığım zaman, sevgili Shewolfcum demişti : "aaah bunlar daha yolun başıııı" diye.. Uyarmıştı beni.. Ama işte sakalı yok ya, yok yaa dedim kendi kendime, abartmam sanırım daha fazla.. ahahaha demek istiyorum kendime!


Hale bakın, sadece 1 ay geçti bu postun üstünden ve ben dün sebzelik tarzı pratik komodin aldım, kozmetik dolabı yapmak için! ühhüüü :'(

Ama valla o kadar güzel de uydu ki bence mobilyama ve odama.. Derledi Topladı etrafı bi anda.. Üşengeç bi yapım olduğu için, etajerimin üzerine bırakıyordum ben kullandıgım malzemeyi.. Şimdi bi heves hemen çekmeceyi açıp ait oldugu bölmeye koyuyorum kullandığımı :)

3 çekmeceye şu yazımda bahsettiğim plastik organizerlardan birer tane koydum.. İlk çekmece dudak ürünleri ve yanak ürünlerinin bir kısmı, 2. çekmece yanak ürünlerinin kalanı ve yüz (kapatıcı,fondoten,pudra) ürünleri, 3. çekmece ise göz makyaj ürünleri içeriyor.. organizerların kenarında kalan boşlukları ise pamuklarımı, lens malzemelerimi, tester ürünlerimi koyarak değerlendirdim.. Dedim ya.. Bayaaa bayaaaaa derledi topladı etrafı bu sebzelik :)



sevgiler..

2 yorum:

cecilia dedi ki...

ohh derlendi toplantı etraff :) çok beğendim cnm gerçekten çok iyi yapmışsın çok güzel duruyor cicişler :)şimdi gelip karıştırasılarım geldi orayı bak :)

cicibebe dedi ki...

heheheh buyur gel cnm bilirim pek zevkli olur o tür çekmeceleri karıştırmak :D