9 Şubat 2010 Salı

yapılır mı bu bana julio!!! [NARS]


Haftalık kozmetik alışverişimi,biraz önce siparişini verdiğim 1-2 ürünle kapadım derken, çalan telefonum beni önce şaşırttı, sonra sevindirdi, hemen akabinde de üzüntü denizlerinde azgın dalgalara kaptırıverdi..

Efendim telefonun diğer ucundaki ses Bağdat cad. Nars'a uğradığım vakirler benimle ilgilenen, güleryüzlü Yasemin Hanım'a aitti.. Önce şaşırdım.. çünkü daha 1-2 saat kadar önce Meldoşumla orgasm allıktan bahsetmiştik..Dün uğramış, kalmadı demişler, gelince ben para yollayacaktım o da bana alacaktı..

neyse..ilk anda onu hissedip aradılar heralde dedim şaşırdım :p sonra Nars'ın ünlü makyaj uzmanı Julio Sandino'nun cuma günü oraya geleceğini söyleyince sevindim, fırsata bakkk! dedim.. Ama sonra "cuma"nın haftaiçi bir gün olduğunu ve o gün okul dolayısıyla Sakarya'da bulunmam gerektiğini hatırlayınca kahroldum, öldüm, bittim.. Yine de ayarlamaya çalışacağım sanırım.. Hem bütçeyi, hem okulu, hem julio'yu.. Aman allığı.. ahahahajgdjhsagjagdsa..

velhasıl..

aahhh Julio ahhh..

üzüntülü sevgiler..

Hiç yorum yok: