27 Şubat 2010 Cumartesi

Stila Bronzer

Bronzerlarla kısmen tanışsam da henüz bir temasımız olmadı.. Arada allık olarak kullanıyorum hepsi bu.. Beceremiyor muyuuuum, yoksa bronz makyaj için fazla mı beyazım (ki sanmıyorum) bilemiyorum ama bronzerlarım aldığım gibi duruyor kutularında..

İşte bu da onlardan biri.. Stila illuminating Finishing Powder.. Bronze adlı rengi.. Ton olarak çok güzel ama sürüyorum yüzüme böyle parıl parıl parlıyormuşum gibime geliyor, hemen çıkarıyorum :/

Yazın yanık tenimde :p daha hoş duracağını ümit ederek sizinle paylaştıktan sonra,çekmecemin derinliklerine kaldırayım en iyisi :/

4 yorum:

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

bayldımmmm flaşsızz haline.güle güle sürüştür canım

cicibebe dedi ki...

saol cnm hep beraber inşallah DD:

my makeup story dedi ki...

sorma canım ya bende aynıyım bronzer olayını kendime yakıştıramıyorum. Aynı ten rengine sahip arkadaşlarım sürüyo ben sürünce bi değişik oluyorum sanki:)

cicibebe dedi ki...

ehehe ama ben azimliyim cnm öğrenicem bu olayı en sonunda :D sonra da çıkıp göğsümü gere gere ahan da benim bugunki bronzerlı makyajım 8) diyerek kocaman puntolarla yazıcam ehehehe