1 Mart 2010 Pazartesi

Rosense Cilt Bakım Ürünleri

Sevgili Bayan Panik'ten duymuştum.. Siteye mail atıp numune isteyince gönderiyorlarmış.. Deneyeyim dedim.. Gayet uygun bir kargo fiyatı ile kısa sürede elime geçti cilt bakım ürünü samplelarım.. Aslında bikaç gün oluyo ama ben istedim ki tek tek deneyeyim,öyle koyayım bloga.. Yorumlarım gerçek olsun..



El Kremi : Normal..ilk sürünce bir süre ellerimi kalıp gibi hissettiğim için ben sevemedim pek.. Daha su bazlı kremleri seviyorum.. Kokusu normal ama, ellerinde gül buketleri varmış gibi buram buram kokmuyor..

Temizleme sütü : Normal.. sevgili Panik çok memnun ama ben aynı kanıda değilim.. Normal bi temzileyici işte bence :/

Peeling : Şimdi buna da normal diyeceğim, e ne bekliyorsun ki diyeceksiniz ama valla hepsi normal yaa :/ Aaa süper diyeceğim bişi ile karşılaşmadım yani :/ Neyse..

Temizleme sütü ile temizledim.. Pellingi yaptım falan.. Yüzümü yıkadım.. Bi daha yıkadım.. Yok.. O yağlı, krem kalmış gibi his gitmiyor bir türlü.. Ben yüzüme temiz demem gıcııırt diye ses çıkmayınca :)) Uğraştım,çabaladım çıkmadı o ses.. Hemen lavabomun yanıbaşında duran Clean&Clear jelimi pırtlattım ve yüzümü gıcırtdattım.. Sonra da yeni bi deneye başladım : tonik yerine gülsuyu kullanıcam bir süre.. Bakalım ne farkedecek.. Meşhur Eyüp Sabri kampanyasından yararlanmak için bol bol gül suyu almıştım da.. Ooohh.. Miisss..

Göz çevresi kremi : Bihter gibi pıtpıtpıt diye sürdüm göz çevreme.. Posta başlamadna önce sürmüştüm.. Dura dinlene yazıyorum.. Hala emilmedi..

Yüz Kremi (Normal Ciltler için) : Göz çevresinin ardından, katı kıvamını görünce çok genellemeden korkakça sürdüğüm 2 mercimek büyüklüğü krem sonucunda sonuç yine aynı : yağlı hissi uyandıran, emilmeyen bir yapı..

Nemlendirici maske falan da var ama ben bu kadarını kullandım.. Parfümler de güzel işte gül gül kokan sıradan parfümler..

Kısacası.. Üzülerek belirtiyorum ki, Rosense benden sınıfta kaldı.. Isparta'dan gelen Gülçiçek marka (evet duyulmamış ama çok güzel) doğal gül kreminin yanında hele hiççç..

Sevgiler..

1 yorum:

Gulcicek Gul Urunleri dedi ki...

merhaba, Isparta Gülçiçek Gül Ürünleri firmasında üretim müdürü olarak görev yapıyorum. İnanılmaz mutlu oldum yazınızı okuyunca.
eğer bizimle iletişime geçerseniz size tanıtım setimizi göndermek isterim.
mail adresimiz ekteki gibidir:
info@ispartagulcicek.com
hayatınızda ve blog dünyasında başarılarınızın devamını dileriz.