16 Şubat 2010 Salı

renk değiştiren ruj!

Eskiden annelerimizin yeşil renkli,sürülünce pembe olan ve çitileyerek zor çıkarılabilen rujları vardı.. Birçoğumuz bebeyken, ağzımızın suyunu akıtarak kendine baktıran ilk kozmetik malzemedir belki de..

Geçenlerde gg'diki güvendiğim satıcılardan biri olan datakan'ın satıştaki ürünlerine bakayım dedim..Beğendiğim başka ürünleri de vardı tabi ama aralarında biri dikkatimi çekti: "renk değiştiren ruj" a-ha! dedim..İlk gözağrım :)) Katıldım hemen açık artırmasına ve çok cuz'i bir fiyata kazandım..

Ürünler geldi..Diğer ürünlerimi (stila jel allıklar) bu yazımda tanıtmıştım.. Ruju denedim..Açıklamasında "mor görünür ama sürünce güzel bir pembelik verir" yazıyordu..Sürdüm,belli olmadı..Birkaç kat daha sürdüm..hafiiif pembe oldu,ama güzel parladı..ohh dedim oturdum yine pc'ye..Az sonra annem bi şey söylemeye odama geldiğinde çığlığı bastı..neden mi? dudaklarımın hali fotoda ayan beyan ortada :/



not1: Çığlık basma nedeni bembeyaz surattaki aşırı pembeliktir..Yoksa rujun tonu güzeldir :)

not2: Fotoğraf makinam bozuktur evet.."makinam geldiiii" postunu yayınlayana kadar da ya eskiden çektiğim ya da abiş'in aklına esince çalışan makinasıyla çektiğim fotoğraflardır..

not3: Dudaklarımın inceliği yüzünden beni dışlamayın :( ehe ehe

sevgiler..

4 yorum:

TUANA dedi ki...

Rengi çok hoş,tenine çok yakışmış canım.Güle güle kullan:)

Mor görünen rujun pembe olması da değişikmiş,bir göz atmak gerek siteye.Teşekkürler:)

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim cnm :) evet gerçekten ilginç (:

Adsız dedi ki...

her gün kullandığım canım rujumm..sürekli ruj tazelemeye de gerek bırakmıyo..

cicibebe dedi ki...

ben hala kullanmadım :) kalıcılıgı o kadar iyi mi yani cnm? mrk ettm bak şimdi ben de deniim bi makyajımda :)