23 Şubat 2010 Salı

Ojelerimmm [swatches]

Renkli kozmetik ürünleri arasında en erken tanıştığım ürün ojedir sanırım.. Küçükken renklerine,şu yaşımda da işlevine bayılarak kullanıyorum.. Ve hatta abartmadan söylüyorum ki ojesiz düşünemiyorum kendimi.. Tırnaklarımı/parmaklarımı hastalıklı gibi hissediyorum :(

Bu yazımda sizlere fikir olabilir diye mevcut ojelerim arasından farklı tonları paylaşmak istedim..Bunlar yarısının da yarısı aslında (öyle ki erkek arkadaşım geçen gün oje rafımın fotografını görünce oje almayı ikinci bi emre kadar yasakladığını ve hasta olduğumu düşündüğünü belirtti) ama en sevdiklerimi fotoğrafladım..

Hadi bakalımmm...

kırmızı-pembe tonları :











açık renkler :



cesur ve güzeller :



veeee kurtarıcılarımmm :



bu 3 oje ciddi anlamda kurtarıcım resmen!! hem çabuk kuruyorlar hem de hemen hemen her kıyafetle uyum sağlıyorlar..3ünü de tavsiye ederim :)

Hatta hepsini ederim :))

not: fotograflarda ojelerin markaları görünüyor diye yazmadım.. Birkaç Flormar'ınki görünmüyor ama onları da artık şişelerinden tanımayan yoktur sanırım :)


Sevgiler..

2 yorum:

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

herşeyin çok güsel olduğu gibi ojelerinde müthişler::
(anladın o ifadeyi sen)

cicibebe dedi ki...

hehehe sağol cnm ::