27 Şubat 2010 Cumartesi

Çok Amaçlı,Çok Kullanışlı Makyaj Kalemleri

Avon'un bu ürününü görünce "heh" dedim "tam tembel işi, benlik"
Bir tarafı ruj-allık olarak kullanılabiliyo, diğer tarafı da göz kalemi.. Ruj&allık kısmı, yumuşacık ve bildiğiniz krem allık&soft ruj yapısında..sürümü ve renk vermesi çok güzel.. Göz kalemi kısmı da Emily kalemler kadar yumuşak değil ama sert de değil.. Renk vermesi ise güzel..

Biri bana, diğeri Fıstık'a (ki bu arada bi ara size şu sıfat açıklamalarını yapmalıyım ki karmaşa kalksın ortadan:) olmak üzere 2 adet kaptık hemen..Ben şahsen ikisine de bayıldım.. Bir sonraki indirim zamanında diğer renklerinden de edinicem..

Swatchlarını koyayım da siz de bayılın :)) (bu arada fıstık da ilk kez burdan görecek kalemini hehehe)


Benimki Twice the Spice rengi,yani şeftali tonlu ruj/allık ve bronz göz kalemi olan..


Fıstık'ınki ise Sugar Plum rengi.. Pembeli.. Göz kısmı burda belirsiz çıkmış ama uçuk, tatlı bir pembe normalde..

Keyifli günlerde kullan sen de fıstığım şimdiden :)


Sevgiler..

4 yorum:

cecilia dedi ki...

uvvv çok güzellmiş bu ya güle güle sürüştürün :)

cicibebe dedi ki...

teşekkürler cnm..evet gercekten de öyle çıktı beklentimin baya üstünde :)

TANNESİ dedi ki...

Ayyy, çok beğendim bunları da, güle güle kullanın. Çok iyi renk veriyor gibi duruyorlar buradan, öyleler mi? Bir de göz kapağında toplanma/birikme yapıyor mu, onu sormak istiyorum... :)
Sevgiler...

cicibebe dedi ki...

evet çok iyi renk veriyorlar :) ben kalem kısmını gözüme liner gibi çok ince sürdüğüm için bi topaklanma yapmadı.. ama çok da fazla kullanmadım yani kesin bir şey söylemeyeyim o konuda :)