28 Şubat 2010 Pazar

Café Au Lait / Avon


Bu ruj aslında tamamen tesadüf eseri alınmıştır.. Bilen bilir ki şubat ayı kataloğunda indirimli idi ve de bildiğiniz sarı görünüyordu resimde.. Aldım.. Dedim renkli glosslarımın altına sürerim, gold ışıltılar verir..anam paket bi geldi ki ne göreyimm?! ruj bildiğin açık kahve! direk bronz! üzüldüm tabi kullanamıcam diye.. Çünkü hep derim, hani benim dudaklarım yok ya, bronz rujla tamamen kayboluyolar :S

Neyse.. Bugün dışarı çıkarken süreyim bakayım dedim.. O da ne?! Renk cuk oturdu dudaklarıma!! Meğer benim bronz tonum buymuş!!

Seviyorum seni Cafe Au Lait :*

8 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

oww rengi harika gorunuyor :) güle güle kullan canimmm

Bir avuç hayat dedi ki...

güle güle kullan canım:) bende avandon bir parfüm almak istiyorum ama önerebileceğin hoş kokulu birşey varmı..

cicibebe dedi ki...

Chunlicim teşekkürler :)

Bir avuç hayat teşekkürler :) ne tür bir koku almak istiyorsun cnm? ona göre önerilerde bulunursam daha yardımcı olur sanırım :)

Bir avuç hayat dedi ki...

Çok ağır olmasın,hafif ama kalıcı bişey istiyorum,ufaklıktan dışarıyada pek çıkamıyorum internetten alıcam o yüzden karar veremiyorum

cicibebe dedi ki...

anladım cnm,ben mail attım sana blogundaki mail adresinden.. bikaç koku tanımını yaptım kendimce.. mail kutunu kontrol et bi bakalım yardımcı olabilmiş miyim :)

adamoda dedi ki...

yıllardır kullandığım renk .avon satıcısı olduğum halde bu renkten vazgeçip diğerlerini denemiyorum bile.

Adsız dedi ki...

ben mine...rujun rengine ve ojenin rengine tek kelime bayıldımmm :) ojenin marka ve nosunu öğrenebilir miyim canım? :)

cicibebe dedi ki...

adamodacım kusura bakma yorumunu yeni gördüm :( ben de şimdi yeni bi bronz tonu siparişi vericem bakalım o nasıl :)

mine'cim oje teşekkürler :) oje She nail sugar 504 numara.. kaç şişe bitirdim hatırlamıyorum bile, o kadar güzel ve kurtarıcı bir oje ki :)