11 Şubat 2010 Perşembe

by HEH'ten olağanüstü hediyeler!!!

her hediyeleşmeyi klasik blog gezme/okuma seanslarımda keşfettiğim gibi,bu da öyle oldu..ama her hediyeleşmeye de katılmıyorum yani..önce bi blogu inceliyorum,bakayım diyorum yararlı mı, faydalı mı, takip edilebilir mi,eğlenceli mi..kriterlerim var azizim :p

şaka bir yana,sırf hediye çekilişine katılmak için uğranılan blogları sevmiyorum..takip etmeliyim ki içim rahat etsin..

bu sebeple hediye linkine tıklayınca açılan vidyoyu izleyince gördüm ki blog sahibesi bayan cici ötesi bir kişilik..

alt tarafları tam okumadan geçtim başka postlarını incelemeye..ki özellikle videolarını izledim..gerçekten çok yararlı videolar, misal göz makyajında fırça karmaşama son verip,neyi nerde dogru şekilde kullanacagımı ögrendim videoların hepsini izleyerek :))--> buradan <-- ulaşabilirsiniz tüm videolarına..


geleliiiimm hediyelereeee,
nefiss nefisss saymakla bitmez ki sayayım..ben en iyisi bi foto koyayım :) ne mi var bu fotoda?


-Nars multiple set - copacabana, orgasm ve south beach
-Benefit badgal brown mascara
-Victoria's Secret Very Sexy lipgloss
-5 adet NYX ruj
-Maybelline Eyestudio'dan far paleti
-Korres Wild Rose nemlendirici
-Armani Luminous Silk fondoten
-Armani Eyes to Kill mascara
-Armani Light Master primer
-Chanel Eau Verte
-Victoria's Secret Love Spell body mist
-Forever21 tac
-Forever21 kupe
-Forever21 kolye

evet evet abartmadım hepsi var (aksesuarlar hariç) !!!

aklım gitti aklııımmm!!! nars orgasm ve south beach multiple çileğe gelsin ve uygun fiyata alayım diye bekleyen birisi için bu hediyelere Allah'ım nooooolur bana çıksıııııın diye dua etmekten başka ne yapılır ki :))

buyrun linki ve şartları
--> buradaaa <--

ama bana çıksın :p

Hiç yorum yok: