9 Şubat 2010 Salı

anne ben düzenli oldum vol1

gün geçtikçe artan kozmetik ürünlerimi yerleştirecek yeterli alan bulamayınca kağıdı kalemi elime alıp,istediğim şekilde bölmeli bir çekmeceli dolap tasarlayıp yaptırmayı düşünürken ikea'da birbirinden yararlı organizerları görünce bu proje aklımdan uçtu gitti ve mevcut çekmecelerime yerleştirmek için çok kullanışlı düzenleyiciler aldım..


bu kaplardan 3 tane alıp en üst çekmeceme yanyana dizdim..her bölmeye,bazen iki bölmeye bir çeşit (allık,far vs) düştü..mis oldu misss..bi ara orayı da fotograflayıp gösteririm artık..tanesi 3TL..


bunlar da şifoniyerimin üzeri için ıvır zıvır kutuları..küçük olana tel tokalarımı attım kolay ulaşayım lazım oldugunda diye..ortancasında ise sık kullandıgım bileklik ve saatim duruyor..en büyüğü oturma odasında anahtar, pil vs kutusu oldu..3lü set fiyatı 14 küsür TL..


bu cici kutular ise fırçalarım için carrefour'dan alındı..odam krem-kahveli mobilyalar üzerine pembe aksesuarlarla döşeli olduğu için pek bi uyumlu oldular..aslında kalemlik diye satılıyordu ama sizce de güzel olmamış mı? tanesi 2tl mi ne,yalan olmasın..

6 yorum:

ßöqürtLenLi PasTa dedi ki...

kutular çok şeker güle güle kullan cici abla :)

Shewolf dedi ki...

Düzenliii bebekkk :)
kalemliklere bayıldım çok tatlı...
dahaaa çokkk malzeme olcakk ikea'nın yolunu mesken tutcannn :)

cicibebe dedi ki...

böğürtlenli pastacım teşekkürler ;)

shewolfum kötü örnek oluyosun ama bebelereeee :( senin cam fırça kavanozlarından da gördüm alıcaktım ki erkek ark.ım engel oldu "sen gecen gün tüylü şeyler almadın mı fırçalar için" diyerek :D:D:D

cecilia dedi ki...

cicibebecim hepsi çok hoş çok güzel organizerlera bayılıyorum ne kadar olsada yine lazım geliyor ihtiyaç duyuyorum benim bu kutu sevdamdandan sevgilide çok çekmiş durumda şu en üstte aldığın ikea organizerından bendede var iki tane çeşitli kutular dolu ama yetmiyor :)

cicibebe dedi ki...

valla şimdi geçmiş yorumları da okuyunca meğer dedim shewolfcum geleceği görebiliyomuş :)

cecilia'cım bi de dün ben gidip bu ikea organizerlerimi koymak üzere tam onların boyutunda sebzelik gibi bi komodin aldım :D ama pek bi sevdim,toparlandı etraf :) onu da bloglıcam en kısa zamanda..

cecilia dedi ki...

evet cnm çok merak ettim bekliyorum heyecanla..;)