25 Ocak 2010 Pazartesi

mucize gibi bir allık!


smashbox markasının bu ilginç ve bir o kadar da yararlı ürününü benim gibi yeni keşfedenler için kısa bir tanıtım yazısı hazırlamak istedim..

smashbox o-glow isimli bu ürün,kremsi ve şeffaf yapıda..şeffaf allık mı olur?! dediğinizi duyar gibiyim..evet..oluyormuş işte..bu şeffaf yapıdaki kremi yanaklarımıza sürdüğümüz anda,tenimizle tepkimeye girerek doğal,sadece değdiği tene özgü bir pembelik veriyor yanaklara..hani yanaklarımızla çok oynayınca kendiliğinden kızarır ya..ya da utanınca falan..o tip,doğal bir pembelik..ve tanıtım yazılarında da kalıcılığının uzun süreli olmasından bahsediliyor..

üstelik yararı sadece doğal bir görünüm değil..Bu harika ürün, içeriğindeki özel Goji Berry-C komplexi ve "ginkgo biloba" ve "pomegranate" tohumu, anti-oksidan özelliği sayesinde cildimizi üst seviyede koruyor.. Canlandırıcı ve yenileyici deniz bitkileri ile sağlıklı ve canlı, genç bir cilt ortaya çıkarıyor..

ben onların yalancısıyım..

geçenlerde bir dergide okuduğumda çok daha ilginç gelmişti..ama şimdi kısa çaplı bir araştırmadan sonra,ürün içeriklerinin, sürüldüğü kısımdaki kan dolaşımını hızlandıran yapıda olduğuna kanaat getirerek o şaşkınlığı üzerimden atmış bulunmaktayım..

siparişimi verdim..en kısa zamanda elimde olacak..deneyip görene kadar bu önbilgimiz aklımızda bulunsun..

sevgiler..

Hiç yorum yok: